Jo, prylar ger mig lycka

Den ljuva tillfredställelse konsumtion kan ha har infunnit sig efter en mycket lyckad dag på IKEA. Äntligen har jag en sänglampa och dörrmatta. Och, eftersom jag har upptäckt att jag har lätt för att bli psykiskt labil om jag har massa saker runt omkring mig som är trasiga köpte jag även ett litet kitt för händiga och har nu skruvat i dessa skruvar som tärt mig och stuckit hemskt i ögat.
 
                     Psykbryt                                                     Sinnesfrid                       

Som om inte det skulle vara nog har jag nu en väldigt fiffig pryl att ha mina duschgrejer i...

Håna mig hur mycket ni vill... Alla genier har någon gång blivit skrattade åt.


Kommentarer
Postat av: SGKL

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA.... haha..... haha....... ha

2009-02-18 @ 16:40:23
Postat av: Anonym

Jag tänker inte skratta åt dig Ellen - ska jag vara ärlig hade jag reagerat likadant på skruvarna (om jag ens hade lagt märke till dem..)! Jag har undrat hela dagen hur er roadtripp var, can't wait to hear all the good stuff!

2009-02-18 @ 18:59:46
Postat av: Ida

Jag tänker inte skratta åt dig Ellen - ska jag vara ärlig hade jag reagerat likadant på skruvarna (om jag ens hade lagt märke till dem..)! Jag har undrat hela dagen hur er roadtripp var, can't wait to hear all the good stuff!

2009-02-18 @ 19:00:21
Postat av: Carl-Oskar

HAHAHAHAHA, GO CAPITALISM!

2009-02-18 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0