Om det ar gott sa gar det att blanda.


Jag har agnat det en hel del tankeverksamhet (samt gjort vissa experiment) och jag ma nog saga att jag ar beredd att halla med.

Tva saker som ar goda gar att ata tillsammans. bland fler. (N'import quoi som man skulle uttryckt det har om man hade kommit pa den tesen.) = Oavsett vad.

(Valdigt fa undantag, jag skulle vilja pasta att de undantagen ror framst ketchup. T ex ketchup och glass.)


Det blir kanske inte alltid en klockren kombo, sa langt ar jag beredd att halla med. Men tesen haller anda. Det gar att blanda, det ar atminstone helt okej och det gar att ata. ça marche. Smak-kavalkaden ar kanske inte alltid en sprakande Rio-karneval utan ibland lite mer som en enkel promenad i skogen.
Tank pa saken. Testa. Ar det inte gott? Isf beror det pa att du inte gillar sakerna du har blandat tillrackligt.


I rest my case tills jag far anledning att forsvara det, just nu ar jag jusom liksom inte speciellt blogg sugen. Har precis last bland annat hulas blogg och den ar skapligt svar att sla.
Anyhoo. Nu ar det bara 2 veckor kvar.


Kommentarer
Postat av: beriberi

älskade vännen. du är störd :D hahah! jag är helt säker på att ketchup och glass faktiskt måste smaka bajs, rent ut sagt. jag gillar både ketchup och glass. men.. jag tror att det är.. eller.. nej, det är äckligt. men tjaa, det GÅR ju att äta. men det är inte gott. (det påminner mig om något.. en film? det går ju att göra så, men det är inte rätt. YRROL! :D den kan vi titta på när du kommit hem!) bisous

2007-12-05 @ 00:01:08
URL: http://oestnaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0