-Clementiner kanns verkligen som nanting man kan prata med vem som helst om...

...,sager maja och jag haller sjalvklart med.
Alla har sin bestamda uppfattning om vilka clementiner som ar godast. Alla gillar clementiner och har oftast inga problem med att masskonsumera dem. Dessutom kan man ata dem pa sa manga olika roliga satt. Maja vill ha en med tunt skal.


Vilken tror du ar godast?
Jag klammer lange och funderar. Den torra skrynkliga jag har blivit lite nyfiken
pa kanns faktiskt inte som det sjalvklara valet.

  1. Den ar skrynklig.
  2.  Den ar torr.
  3.  Den ar gammal och formodligen sur och acklig.

Jag ar anda lite intresserad.
Jag vill veta mer.

  1. Gar den overhuvudtaget att skala?
  2. Hur smakar den?
  3. Det har med att doma nanting efter utsidan, finns det nan poang med det eller kan insidan fortfarande vara ganska juicy?

Alla de andra clementinerna verkar goda och vi enas om den som verkar bast och maja hugger in. Hennes ar lattskalad och god. Ett bra val. Men vi ar inte forvanade och vi diskuterar inte saken. Det var sjalvklart redan fran borjan. Jag jobbar fortfarande med vissa svarigheter pa att skala min torra nagot hopkrympta citrusfrukt. Ett en liten stund far jag mina svar.


    1.     Ja, men med vissa svarigheter och inte utan att mandarinens innerskal forstors nagot och blottar fruktkottet.
    2.     Valdigt speciellt. Vi kan val bara saga sa.
    3.      Det finns en viss poang men man kanske inte ska applicera den slutsatsen pa allt. I det har fallet hade det dock varit en god idé. insidan ar juicy men den smakar ratt funky.


Kommentarer
Postat av: beriberi

ahah.. ahaha.. ahahahahah! åååh.. kom hem :D

2007-11-22 @ 18:44:36
URL: http://ihaveanosebleed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0