Dagens uttalande

Idag hade jag portugisiska i ca en timme innan högskolans server dampade ur fullständigt och vi la om lektionen till fredag.
Sen dess har jag lyssnat på Backstreet Boys på youtube. (Och givetvis sjungit med med enorm inlevelse.)
Jag var kär i Brian när jag var liten. Jävlar vilken käke liksom och sen hundvalpsögon på det, uj uj uj. Jag kommer till och med ihåg att min kusin och jag hade koll på när han hade sin hjärtoperation. Det kan jag erkänna var lite överdrivet, men det var ju så man dyrkade på den gamla goda tiden. höhö. Man var så allvarlig med det också. Tog det som ett personligt påhopp om någon sa att de var dåliga. Eller om någon föredrog Spice Girls. Jag gillade väl de också men om vi säger såhär. Jag äger 0 Spice Girls skivor.  Jag äger ...  fler Backstreet Boys skivor än de flesta skulle tycka är okej.

Men ... BSB 4-ever ♥




Nej, nu börjar jag känna mig lite rosslig i halsen så jag ska ut och fånga dagen. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0