Hjääälp!

För 30 minuter sedan läste jag beskedet.
Antagningsbesked 1 : Politices Kandidatprogrammet, Lunds Universitet            Antagen.

ANTAGEN!?

Va?
Det skulle jag ju inte. Det hade jag ju inte tänkt när jag sökte det. Det kan inte stå rätt.
Samhällsvetenskapligt miljövetarprogram, Göteborgsuniversitet                   Struket.

Va?
Men så blir det ju om man blir antagen. Så jag är alltså antagen. I LUND!? På Pol. Kand!?
Vadå vill jag gå det??

Ringer till Pappa.
Hej det är Ellen, eller jag menar hej det är jag. Pappa jag har kommit in på Pol. kand. i Lund! (?)
Jaha vad kul, Grattis!
Ja, eller ja? Ja, jag tror det? Nu får ni komma hem så jag kan bestämma mig. Hejdå.

Ringer till Néria.
Hej! Jag har kommit in på Pol. kand. i Lund!
Jaha, oj vad kul!! Vad är det egentligen? Vad blir man då?
Jag vet inte, diplomat?
Jaha men vad gör man då egentligen.
Jag vet inte riktigt faktiskt men jag tror jag  vill bli det.
Jaha vad kul, men du... du kanske ska ta reda på lite vad det är för nånting också.
Ja, okej ... ja det kan nog vara bra.
Eeh, hejdå.

Just nu: Äter hemkola och är skapligt förvirrad.

Fotnot. Jag har gett upp veganismen två dagar i förtid. Det är bara så jävla tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Halima

Grattis gumman! du får uppdatera bloggen och skriva vad man kan bli!! spännande!:D

2008-07-11 @ 12:18:28
URL: http://halimamalak.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja ja ja ja ja!!! Blir skit bra Ellen!! Så bor typ alla mina favvo människor i Lund! Så kommer jag nästa år! Perfo!

2008-07-13 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0